Este posibil să nu fi auzit de termenul ăsta, iar dacă am dreptate, atunci să te lămuresc puțin. Obiceiurile Keystone sunt cele mai puternice obiceiuri pe care le poți avea deoarece au capacitatea de a dezvolta obiceiuri pozitive multiple.

Unul din cele mai cunoscute exemple de obiceiuri Keystone este somnul, în fiecare noapte, de câte 8 ore. Acest obiectiv inițial ajută la formarea multor altora, tot pozitive, care te vor ajuta să te dezvolţi.

Dacă dormi 8 ore în fiecare noapte, atunci ( chiar și fără să vrei ) vor apărea următoarele:

  • Vei fi mai productiv;
  • Vei mânca mai puțină mâncare seara și astfel va scădea și cantitatea de mâncare fastfood consumată;
  • Vei avea mai mult timp și energie pentru exerciții;
  • Multe altele.

obiceiuri-keystone

La început îți dorești doar să dormi mai mult, însă acest obicei Keystone aduce cu el și alte obiceiuri. Și probabil că n-o conștientizezi, însă mereu, orice obicei pe care îl adopți, aduce cu el cel puțin încă unul. Însă nu întotdeauna toate sunt pozitive.

Așadar, este important să învățam cum să incorporăm această tehnică în viețile noastre, obiceiurile Keystone fiind mai mult decât vitale pentru dezvoltarea personală.

Câteva exemple de tipuri de obiceiuri Keystone

Exemplul de sus este unul bun, însă vreau să mă folosesc de altul și mai simplu: exercițiile făcute zilnic.

Să spunem că în fiecare zi ai de făcut 20 de minute de exerciții. Acest obicei poate să-ți aducă altele, tot pozitive, precum consumul mâncării sănătoase, evitarea mâncării nesănătoase sau mai multă productivitate datorită energiei pe care ți-o oferă exercițiile.

Acest obicei al exercițiilor ajunge să aibă un impact extraordinar asupra vieții tale. Ai început cu unul singur, cu acest obiectiv, și el reușește să se multiplice în altele.

Mai jos îți prezint încă 3 astfel de obiceiuri

  1. Eliminarea gândurilor negative

Dacă ești negativist și vrei să formezi un obicei din a-ți transmite singur gânduri pozitive, atunci acest obicei poate să influențeze multe alte domenii din viața ta. Privind logic situația, atunci când nu mai gândești negativ, gândești pozitiv. Iar atunci când gândești pozitiv, începi să observi lucrurile dintr-o perspectivă pozitivă.

Iar acea perspectivă pozitivă este tot ce ai nevoie pentru a pune lucrurile în mișcare.

  1. Eliminarea unui mindset perfecționist

Cu cât ești mai puțin perfecționist, cu atât ai mintea mai deschisă către noi experiențe. În acele momente în care ești perfecționist, așteptările în legătură cu ceea ce urmează să se întâmple sunt foarte mari și, din acest motiv, vei avea mereu o reținere în ceea ce privește atitudinea ta față de direcția în care trebuie să acționezi.

Odată ce ai oprit acest obicei, vei explora viața într-un mod total diferit.

  1. Scapă de scuze

Tot ceea ce îți dorești în viață nu va ajunge la tine printr-o minune. Trebuie să încetezi să mai găsești scuze și să muncești pentru a obține acele lucruri pe care ți le dorești.

De fapt, aceasta este motivul pentru care foarte mulți oameni trăiesc cu un salariu minim pe economie, lipsa lor de rezultate fiind formidabilă.

Obiceiurile de tip Keystone sunt importante deoarece îți transformă viața în ceva dinamic și te fac să te simți că trăiești. Și cu cât le aplici mai repede, cu atât vei observa mai multe oportunități de auto-îmbunătățire și auto-dezvoltare.

Votează