Aceste lucruri se pot observa destul de ușor deoarece oamenii le evită de cele mai multe ori. Nu le voi face o introducere, ci voi începe direct din paragraful următor a vorbi despre ele. Acestea sunt 5 la număr, sau cel puțin atâtea am ales eu. În mod sigur sunt mult mai multe.

Productivitatea

Dacă ai o listă mare cu task-uri pe care trebuie să le faci, ai putea pierde foarte mult timp cu verificarea anumitor site-uri, cu verificare e-mail-ului, făcând astfel doar acele task-uri ușoare, și acest lucru este făcut de marea majoritate a oamenilor.

Însă pe lista respectivă în mod sigur este și un task mult mai dificil pe care îl tot ocolești. Acesta este probabil cel mai important element de pe listă și dacă pui orice altceva deoparte vei observa diferențele. Vei avea mult mai mult timp și de asemenea vei fi și mult mai eficient. De asemenea, acele task-uri dificile pe care le tot eviți, sunt cele care contează cu adevărat.

focus-free

Pierderea în greutate

Oamenii fac tot felul de tâmpenii pentru a pierde în greutate. Sute de diete, sute de antrenamente ciudate, shake-uri și salate și mai știu eu ce. Însă da, dacă ai reuși să fii constant probabil ai avea efect. Însă să fim serioși, ceea ce contează pentru tine, de fapt, este să ai o dietă cu cât mai puține calorii, ci nu activitățile fizice pe care le faci.

Însă o dietă cu cât mai puține calorii nu este ceva greșit, însă este foarte dificil de respectat una, mai ales dacă ești la început. Tocmai din acest motiv se recomandă mult sport odată cu dietele, pentru că din sport îți formezi mult mai ușor un obicei. O dietă sănătoasă înseamnă să renunți la gustări și la dulciuri, iar acestea fac parte din obiceiurile tale, din rutina ta.

Relațiile

Și aici mă refer la orice tip de relație deoarece atât timp cât relația dintre două persoane merge bine, atunci și comunicare merge bine, însă când apar conflicte, totul devine mult mai dificil. Și este dificil pentru că nu este deloc confortabil, deci oamenii evită astfel de discuții în contradictorii.

De asemenea, oamenii încearcă să câștige orice astfel de discuție în contradictoriu, ceea ce este total greșit. Ar trebui găsită o soluție, nu un câștigător.

Dezvoltarea afacerilor

Sunt foarte multe lucruri pe care le poți face pentru a-ți dezvolta afacerea ( sau cariera ), și de asemenea sunt una – două lucruri foarte dificile pe care le tot eviți, dar care sunt și foarte efective. Pentru blogul meu o astfel de dezvoltare înseamnă să scriu un articol de calitate zilnic sau o dată la două zile. Pentru un copil de 14 ani o dezvoltare ar putea însemna conceperea unor rețete speciale pentru prăjituri. Și așa mai departe.

Aceste lucruri necesită o muncă ceva mai dificilă și din acest motiv unii oameni le evită. Cu toții facem lucruri mici care considerăm că ne ajută afacerea. Însă nu ar fi mai bine să petrecem timp focusându-ne pe acele activități dificile?

Finanțele

Cum îți îmbunătățești partea financiară? Cheltuind mai puțin, câștigând mai mult și totodată investind. Plătește facturile la timp pentru a evita penalizările și așa mai departe, acestea fiind lucruri importante, însă mai deloc ușoare. Cu puțin timp investit poți să concepi un sistem care să te ajute cu toate acestea, așa că investește pentru a avea beneficii.

Acum imaginează-ți că ai o zi la dispoziție, care are 24 de ore ca orice altă zi, însă de data aceasta te-ai oprit din a te focusa pe lucrurile mărunte și ai trecut la ceva mai avansat.

Imaginează-ți că te focusezi pe acele lucruri care contează cu adevărat, cele care vin cu beneficii cantitative dar și calitative. Meditează 10 minute, folosește 60 de minute pentru a face acele task-uri cu adevărat importante, alte 20 minute pentru a avea o conversație mai puțin confortabilă. Alte 20 minute pentru a-ți îmbunătății finanțele. Și când te gândești că o astfel de zi o poți avea săptămânal, într-un weekend.

Câteva sfaturi pentru a face lucrurile dificile care contează cu adevărat

1. Ia-ți ceva timp pentru a-ți da seama care sunt acele task-uri dificile care trebuie făcute. În mod sigur nu va dura mai mult de 5 minute să-ți dai seama și vor fi 5 minute foarte benefice pentru tine și, de asemenea, 5 minute necesare. Însă partea bună este că de la un moment dat în colo nu va trebui să te mai gândești pentru că vei conștientiza instant.

2. Oprește-te pentru un moment și acționează în sensul task-urilor dificile. Însă câte unul pe rând, nu toate odată.

3. Curăță totul. Dacă lucrezi foarte mult la birou, curăță tot ce ai pe birou și păstrează doar acele lucruri esențiale astfel încât atenția să nu-ți fie distrasă. De asemenea, dacă lucrezi la calculator, curăță toate bookmarks-urile, închide toate tab-urile browser-ului, toate notificările și păstrează doar ceea ce este important.

4. Nu-ți pierde concentrarea. Mai ales dacă ai atenție distributivă, îți va fi foarte greu să te concentrezi exact pe ceea ce ai de făcut, însă trebuie să găsești acea strategie care să te țină focusat pe ceea ce faci. Pasul 3 ar trebui să te ajute enorm, iar dacă acesta nu funcționează așa cum ar trebui, înseamnă că încă mai ai ceva pe lângă tine care te distrage de la ceea ce este important.

Votează