După ce am luat câțiva oameni cu capul pe umeri la întrebări și câțiva colegi din cadrul blogosferei oltenești, am ajuns la concluzia că ceea ce doresc să fac este un lucru bun. Dacă până acum nu ai observat, vechile mele proiecte nu mai există:

– www.fiioptimist.ro: înființat în data de 23 aprilie 2012 este un proiect de suflet, proiect prin care oamenii au început să mă cunoască ca fiind un optimist;

– www.vorbitorinpublic.ro: înființat în data de 04 august 2014, proiect prin intermediul căruia doresc să pun bazele unei comunități de traineri și speakeri.

Am ales ca tot conținutul de pe cele două bloguri să fie contopit în unul singur, astfel luând viață blogul pe care acum te afli, davidmitran.ro. Habar nu am ce este o strategie de rebranding și care sunt pașii pe care aceasta îi presupune. Cu toate aceasta, am luat decizia de a face rebranding-ul așa cum îl înțeleg eu.

  1. Pentru Google:

– am luat bazele de date ale vechilor bloguri și le-am conectat la noul blog, făcând aceleași setări pentru permalinks;

– am făcut seo redirect din htaccess;

– am instalat webmaster tools.

Toate acestea sunt făcute în scopul de a-l ajuta să vadă conținutul ca fiind al noului blog. Dacă crezi că aș mai putea face alte lucruri din acest punct de vedere, scrie-mi în comentarii.

  1. Pentru mine:

– momentan nimic, că a trecut prea puțin timp.

Pe viitor, însă, am de gând să colaborez cu câțiva bloggeri în cadrul unor campanii care vor avea scopul de creștere al awareness-ului.

Ce așteptări am de la toată treaba asta cu rebranding-ul?

Având în vedere că a pornit de la ideea că este mai bine să promovez o persoană, decât 1, 3 sau 10 proiecte, am așteptarea ca eu, personal, să ajung mai vizibil prin intermediul acestui blog și oamenii să-l cunoască pe David Mitran într-un mod ceva mai direct.

Iar dacă te întrebi ce se va întâmpla cu vechile proiecte îți pot spune că acestea vor deveni brand-uri. Însă momentan se află într-un repaos ce va dura 3-6 luni, perioadă în care mă voi ocupa doar de actualul blog.

Votează